Niewielki rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na delikatną promocję naszego produktu czy też firmy.

Dodajmy do tego stronę internetową, wizytówki oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu.

O druku i reklamie.

Zabezpieczenie druku przed czynnikami zewnętrznymi

etykiety nalepkiWiększość druków w nowoczesnej poligrafii zostaje w taki czy inny sposób zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi np. promieniami UV, które mogą powodować blaknięcie farby użytej do druku.

Proces ten nazywa się uszlachetnianiem druku i może odbywać się zarówno na niezadrukowanej jeszcze powierzchni jak i na gotowy produkcie. Istnieje wiele metod i sposobów na utwardzenie druku, a jedną z nich jest impregnowanie, czyli nic innego jak pokrycie druku specjalnym środkiem zabezpieczającym.

Impregnat drukarski zabezpiecza druk oraz przedłuża jego trwałość.

Obecnie prawie wszystkie drukarnie stosują jakąś metodę uszlachetniania druku nawet dla najtańszych zleceń.

Hasło w encyklopedii: Farba drukarska

etykiety nalepki
Właściwości drukowe Właściwości farby decydujące o zachowaniu się farby podczas druku: właściwe zdyspergowanie pigmentów/lak w spoiwie lepkość farby, której miarą dla farb ciekłych jest prędkość wypływu z kubków wypływowych a dla farb pozostałych ? wskazania wiskozymetru tiksotropia farby, czyli odwracalny proces przechodzenia z postaci żelu w postać płynnego zolu pod wpływem wstrząsów tack farby, czyli podatność na rozwarstwianie farby istotna przy transferze farby z jednego elementu maszyny drukującej na drugi, a na podłożu drukowym skończywszy ? wielkość tacku mierzona jest tackometrami plastyczność farby napięcie powierzchniowe farby Właściwości użytkoweedytuj | edytuj kod Właściwości farby po jej utrwaleniu się na drukowanej powierzchni: właściwości optyczne: gęstość optyczna, barwa, połysk, krycie itd. właściwości odpornościowe: ścieralność farby, odporność na światło, niską/wysoką temperaturę, środki chemiczne (w tym zawarte w lakierach) właściwości sensoryczne ? wpływ farby na smak i zapach, mierzony na przykład testem RobinsonŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Farba_drukarska

Naklejka a etykieta - czym się różnią?

Naklejki i etykiety to produkty bardzo do siebie podobne, a jednak spełniające różne funkcje oraz produkowane w nieco inny sposób oraz na innych materiałach.
Naklejka to często produkt, który zawiera grafikę, tekst i jest wycięta w odpowiedni kształt, ale to samo można powiedzieć o etykiecie, więc co je różni? Etykieta to pewna forma naklejki, która zawiera nazwę producenta, nazwę produktu, skład, informacje prawne oraz kod kreskowy.

W skrócie etykieta to naklejka, którą można przykleić na produkt, a spełniać musi wszelkie wymogi prawne co do treści, jednak jej forma, podobnie jak naklejki, jest dowolna..

Widok do druku:

etykiety nalepki